30 September 2013

Introduce My Self

Assalamualaikum,, dah salam perkenalan kepada warga pembaca.. hari ni adalah hari permulaan saya berblog.. izinkan saya mula bercerita ea.. nama diberi Siti Nor Khadijah Binti Jaafar.. dan saya short menjadi SNKhadijah.blogspot.com.. nama blog saya merupakan nama penuh saya yang diberikan oleh ayahanda tercinta Haji Jaafar bin Sani dengan pasangan sehidup sematinya Hajah Jariah binti Sulaiman merupakan bonda saya yang tercinta tanpa beliau saya tidak wujud untuk memulakan blog pada hari ini.

Saya dilahirkan pada 25/ mei/ 1993 di Hospital Sultanah Aminah Johor Bahru (HSA) dan  berusia 20 tahun..
saya merupakan bongsu dari 9 orang adik beradik, 4 orang lelaki dan 5 orang perempuan, adik beradik lelaki diberi nama dari yang sulung bernama Tuah, Jebat, Kasturi dan Lekir, yang merempuan pula dari yang sulung diberi nama SNBahyah, SNJafiyah, SNSuria, SNMasyitah, dan saya SNKhadijah. masing-masing dah berumahtangga kecuali saya,

Saya merupakan salah seorang pelajar dari Institut Sains dan Teknologi darul Takzim (INSTEDT) di negeri Johor, Malaysia dalam jurusan Diploma Perbankan Islam semester pertama sesi mei/jun 2013. saya juga merupakan bekas pelajar Selangor International Islamic University College (KUIS) sama juga jurusan yang saya ambil Diploma Perbankan Islam. Saya berpindah dan belajar di Johor disebab kematian ayah pada sabtu 2 march 2013 dan teman ibu saya dijohor. 

Saya ucapkan jutaan terima kasih kepada sesiapa yang terbuka dan membaca cerita-cerita yang saya update dan cerita-cerita saya. thank you so much..sorry bagi siapa yang boring dengan bahasa baku ea.. 
baca next entry..

2 comments:

  1. tahniah ea khadijah pandai kau buat blog secantik ini.!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahah menyeramkan comment diri sendiri,, sebab tiada siapa yang mahu comment..

      Delete

Tinggalkan satu comment please!